@Mrcannesi 6 ay 3 günlük olduk bizde tam 3 aylıkken başladı parmak emmeye, hatta elini komple ağzına sokup bile emiyo. Hiç eli ağzından çıkmıyo emzik emdiği halde ama bence sorun değil, emsin nolucakki parmak emmeyle incelmez ya ilk kez duydum, ben sorun etmiyorum açıkçası. Sizde etmeyin bence birşey olmaz. Ki benimki 3 aydır emiyo sürekli olarak