Bizde spina bifida skolyoz da vardı doğduktan sonra norojen mesanesi olduğunu söylediler bebeğimin sağ ayağında. His yok idrarını kendisi yapamiyo sonda yardimiyla ben yaptırıyorum anne karnındayken belden altı tutmaz dediler ama korktuğumuz gibi olmadı yine de sol ayağını kullanabiliyo