Bebeğim 20 aylık sürekli ağlıyor ortalığı yıkıyor krizlere giriyor çoğu şeyden korkuyor ne yapacağımı bilmiyorum bunun sebebi sizce ne olabilir ne yapmalıyım dışarı da çıkıyor ama yok yerden yere atıyor kendini 2 yaş sendromu olduğunu düşünmüyorum ya amcasına ve ananesine aşırı düşkün az önce amcasının yanından ayrıldı abartmıyorum eve gelene kadar bağıra çağıra ağladı uyuttum az önce yatağına koydum yine ağladı şimdi tekrar uyutuyorum ben ne yapacağım