Esrasss Kizlar lekwlerimin gitmesi icin dusunuyorum da sizce etkili bir yontemmi daha kotu olurmu cildim zamanla hep onu dusunuyorum birde yaptiranlar vrmi aramizda
Asyaveannesi04 Esrasss ben 4-5 sene önce kışın dermapen yaptırmıştım lekelerim için güvenilir bir yer de çok memnun kalmıştım, isim yapmış kişiler bana çok güven vermiyor giden arkadaşlarımdan da biliyorum, birde şikayet varda aşırı şikayet var
Esrasss Yok yaptirmadim onun yerine expigment kullaniyorum ve nerdeyse kalmadi bile duzenli kullanimda sizde kullanin