Bizde kullandık ilk aydan beri aynen denildiği gibi rahatlattı bebeĝimi şuan 4aylık bırakmak istiyorum ama damla vermedigim gün çok zor kakasını yapıyor yapamıyor gibi sanki bence bu damla bağırsağı tembellestiriyor. Böyle bir durum yaşayan var mı resmen bağımlı olduk ya biogaiaya :(