Balbeby Kızlar bu gün kaynatam gogusum ağrıyor diye acile gitti kalp krizi demişler başka hastaneye sevk ettiler oraya gittik hemen anjiyo uapip yoğun bakıma aldılar durumu iyi diyorlar şükür bu anjiyo hakkında bilginiz varmı süreç nasıl ilerler ne olur
Mrs_Mert Balbeby kayınpederim oldu 1 gece yattı ertesi gün yürüyerek çıktı. Stent takıldı. Şimdi kullandığı belli ilaçlar var kontrolleri var. Bi sıkıntısı yok
Ysmndmrl Balbeby korkmayın hiç birşey yok benim anneme 10 yıl önce yaptılar öyle korkutmuşlardıki bir şey var anjiyoda sandım damarlarına bakıyorlar açık olup olmadığına 5-6 saat kadar kum torbası var o bacağında duruyor kanama olmaması için sonra düzeliyor hatt bşr arkadaşımın babası sabah yaptırıp akşam taburcu oldu.
Basak23 Balbeby ciddi bir şey değil korkmayın babam 3 kere oldu damarlar açık mı yoksa tıkalımı ona bakıyorlar tıkalıysa direkt orada stent takıyorlar. Hatta şuan o kadar kolay ki koldan yapıyorlar. Babama yapıldı ertesi gün 6 saat yolculuk yaptı aracı kendisi kullandı