3.5yil oldu sezaryan doğum yaptım,göbeğim gitsin diye korseler ,termal tayt,spora dahi gittim,ekmek pilav gibi seylere dikkt etmeme rağmen hala göbeğim var,spora gitmeyi ihmal ettim,vucudum saldı ,göbek aynı,spora gitmeden önce kilom sabitti,bırakınca 2kilo aldım ve gitmiyor o kilolar.,