Ezgikrkl ilk sağlık Ocağı kontrolüne kadar bende bu şekilde hissediyordum fakat ebenin doğru tutuşu göstermesiyle ne yara kaldı ne acı şu an 4.5 aylık ve büyük bir istekle emziriyorum bırakacak diye aklım gidiyor atak dönemlerinde daha doğmadan lansinoh göğüs ucu balmı ve yağlar kullanmıştım falan yine de çatladı acıdı sardı kantaron yağı sürdüm bol bol balma devam ettim kendi sütümden sürdüm her emzirme öncesi