Dlk55blt-rdvn Bebeğim 6 aylık doğduğundan beri otomobilde durmayı sevmiyor ağlıyor inince sakinleşiyor bizim gibi olup düzelen var mı yolculuğa çıkmaya korkar oldum burnumdan geliyor 5 dklık yolculuk bile
Asyaveannesi04 Dlk55blt-rdvn oto koltuğuna koyup eline oyuncak veriyordum o zamanlarda da şimdi de öyle 15.5 aylık
bebekzeynep Dlk55blt-rdvn benim oğlumda öyle malesef yaa 7 buçuk aylık oldu markete bile zor gidiyoruz ağlıyor sürekli
milletsanakanalizemiolacak Dlk55blt-rdvn bebeğiniz düzeldi mi? Benim bebeğim 3 ay 23 günlük bugün doğduğundan beri 2. Kez gezmeye gittik yine burnumuzdan geldi arabada asla durmuyor uyumuyor aeabada sallamak için beşik yaptık ağlaya ağlaya uyuyor delirmek üzereyim benim zaten hobi olarak ağlıyor ama arabada asla ne uyuyor ne duruyor ya
mommommo Dlk55blt-rdvn bebişi araba tutuyor ve bu yüzden bulantı yaşıyor olabilir 🥹 Uzun yol falan gidecekseniz doktora danılarak bulantı giderci bi ilaçla gidilebilir Beslenmesini de yol durumuna göre hafif şeylerle halledersiniz ek gıdaya geçtiyseniz
Dlk55blt-rdvn Nltka bizimkinde meme reddi de var malesef zar zor emziryorum zaten ağlayarak bırakıyor kan ter içinde kalıyor araba içinde
Dlk55blt-rdvn milletsanakanalizemiolacak emme sorunu 8. Ayda düzeldi büyük ihtimal gazdan ve alerjiden dolayı emerken zorluk çekiyordu.Arabada artık daha iyi ama kafasını camdan dışarı çıkartırsa. Onun dışında oto koltuğunda ve benim kucağımda 5 dk dan fazla durmaz. Yine de eskiye göre daha iyi. Sabretmek durumundasınız geçecek inşallah
Dlk55blt-rdvn milletsanakanalizemiolacak ben 2 yazdır diyorum seneye yaz büyüyecek daha iyi olacak inşallah ama pek iç açıcı değil😀😂Amann boşverin evet çok zor ama geçiyor gidiyor 2-3 yıl sabredeceğiz ben artık kabullendim ☺️
milletsanakanalizemiolacak Dlk55blt-rdvn kafasını camdan çıkarmakmı istiyor? Gerçekten arabaya binmek bizim için çok zor hiç geçecek gibi gelmiyor nedense ilk çocuğum arabaya biner binmez uyurdu evde uyumayınca sokağa çıkarırdım çıkar çıkmaz direkt uyurdu ama bu bebeğim o kadar tuhaf ki hani sanki bize düşman biz gezcek keyif yapcak olduk mu çocuğa bi haller oluyor ağlama krizleri filan geliyor
Dlk55blt-rdvn milletsanakanalizemiolacak malesef ber bebeğin mizacı bir olmuyor bizzat tecrübe etmişsiniz zaten. Zamanla düzeleceğini düşünüyorum ben çünkü bizimkinde eekiye göre yine ilerleme var
Dlk55blt-rdvn mommommo yol tutmasından olduğunu sanmıyorum çünkü araba daha çalışmadan adımımızı arabaya attığımız gibi başlıyordu ağlamaya, şimdi bi tık daha iyi. Kapalı dar alan sevmiyor biizmki ben onu anladım. Hareketi kısıtlansın istemiyor hiç
gizem231217 Dlk55blt-rdvn bejim bebiş de 9 aylik eger kucagimdaysa arabada durmuyor. Ama oto koltuguna baglarsam ve eline oyuncak verirsem duruyor.
milletsanakanalizemiolacak Dlk55blt-rdvn umarım düzelme olur çünkü ailem başka şehirde arabamızla gidiyoruz ve uzun yolda ciddi ağlama krizlerimiz oluyor arabada uyutabileceğim sallayacağım beşiğimiz var ama nereye kadar taşıyacak bilmiyorum
Dlk55blt-rdvn milletsanakanalizemiolacak haklısınız zor gerçekten biz de 14 saat yol gidiyorduk perişan halde her seferinde tövbe edip yine gidiyorduk gitmesen de olmuyor zaten
milletsanakanalizemiolacak Dlk55blt-rdvn evet bizde aynı ama dediğiniz gibi gitmeyince de olmuyor nereye kadar gitmicez yani annemiz babamız sonucta bugün okul açıldı tatile kadar baya büyücez ama durcakmı yine bilmiyorum
milletsanakanalizemiolacak Dlk55blt-rdvn bende kabullendim de bugün doktor kontrolümüz vardı herşeyin sebebi reflü dedi bunca zaman bunca doktor nasıl anlamadı şaşkınım reflü maması verdi kilosu çok geriden geliyor boyu baş çevresi güzel ama zayıf meme reddi ağlak kolik bir bebek ve tek sebebi reflüymüş vicdan azabı çekiyorum şuan meğer arabada bile susmaması gazdan değil mideden ah kuzum nasıl anlamam nasıl fark etmem öyle kötüyüm ki