Benim bebeğime ilk verdiğim gün işe yaradı sonra bir faydası olmadı baya uğraştım bu ay uyku düzenini sağlamak için ama başaramadım 4.ay atağındaymış şimdi 5 aylık olmak üzere akışına bıraktım çocuk kendi ayarladı uyuyacağı saati çok şükür biraz daha düzene girdi belli dönemlerde ne yapsak işe yaramıyor sanırım kendimizi çok kasmamamız lazım galiba