kuzey-21 Kızlar 2 yaşında ki oğlum da aşırı derece de öksürük var. Öksürük şurubu bile fayda etmedi. İnflaunza atlattık ondan kaldı bu öksürük. Bu viks iyi gelir mi ne zaman işe yarar kullanıp memnun kalan var mı ? Herkese hayırlı bayramlar bu arada 🌸
annesininkuzusuu1 kuzey-21 Hayırlı bayramlar keçi boynuzu özü çok iyi geliyor öksürük için fakat erken ergenliğe sebep oluyor diyorlar bilmiyorum ben kullandım bebeğime kesti kuru öksürüğü
merve5561 kuzey-21 ya 1 aydır öksürüyor kızım 3 kere dr gittik ciğer temiz diyor hava kullandık antibiyotik kullandık yok geçmiyor bayram sonrası yine götürcem ben de sizin ne zamandır öksürüyor
kuzey-21 Yarın da hastaneye götüreceğim acaba bronşite çevirtme durumu olur mu. Bayadır var doktor geçer demişti ama geçmedi 🥺
kuzey-21 merve5561 2 haftadır falan var ama gündüz yoktu gece vardı ve öksürükten uyuyamıyordu. Sonra kesildi daha doğrusu fazlasıyla azaldı 2-3 gündür gündüz ve gece beraber başladı. Bende yarın götüreceğim. Pekmez ve tereyağı yaptım içiremedim şurubu bile zor içiriyordum. Netten araştırırken viks gördüm inş iyi gelir.