silad70 Şuan küçük oldukları için öyle biraz daha alışsınlar tam dalınca kendileri bırakacak ağlamayacaklar benimkide öyleydi emziğe alıştırdım bu seferde her daldığında emzik düşünce uyanıyordu bıraktırmayı düşündüm ama sonra 2 3 haftaya onuda çözdü şimdi çok rahatım alışacaklar yani merak etme 🥰