34Merve93 aşı ateşi olduğunda bebek arabasına alışmıştı gündüz krizi tuttuğunda bir kaç bebek arabasında uyuttum hava da güzel olunca. Bence dikkat edilmesi gereken şey süreklilik ve istikrar. Asla kucağımda uyumasına izin vermedim ya da sallanarak uyutulmasına. Eşim bazen dayanamıyor kucağında sakinleştirip uyutmak istiyor ona da karşı çıkıyorum bebeğimiz bizi hissetmek istiyor evet ama yanına yatarak karşılıyorum bu ihtiyacını. Umarım bu şekilde devam eder memlekete gidicem düzenimiz bozulacak diye korkuyorum açıkçası