Ezgi-123 fadjobe87 ya bilmiyorum kusmak vs benim için önemli değil ama okadar çok ağlıyorki içi gaz dolu kasılıp duruyor
Ezgi-123 Yldrmonl ya artık kusmasına falanda takılmıyorum ama hiç uyumuyor sürekli ağlıyor kasılıyor içi gaz dolu ıkınıyor ama çıkartamıyor siz nasıl gazını çıkartıyordunuz
Yldrmonl Ezgi-123 gazlı bir bebek değil çok şükür ama besledikten sonra oturma pozisyonunda tutuyorum biraz gazını kendi çıkartıyor yatırmıyorum hiç beslendikten sonra
ZorluCM Arkadaslar selam ben de aynı durumdayım, uykularından uyanıyo kusup. Cok üzülüyorum.. bizim süt alerjimiz ve reflümüz var. Reflü icin doktor toz gavıscon önerdi mama yapıyorum icine katıyorum, ama kilo da kaybedıyor sürekli kusmaktan
Ezgi-123 ZorluCM süt alerjisi olduğunu nasıl anladılar acaba 2. ayda süt alerjisi olabilir mi anne sütüne
Yldrmonl ZorluCM reflü için gastrotus baby yazdır doktora çok memnun kalkıcaksın iştah açıyor kiloda aldırıyor