Ben de oğlum doğduğundan beri hiç susmayan bi anneyim. kitap okutmuyor ama bi sekilde sürekli farklı kelimelerle anlatım yaparım.ama 19.aya yaklaşırken sadece baba ,portakalın po ‘su,abla,uuuu(su)ve aç diyor.anlıyor ve bi şekilde anlatıyor herseyi.doktorumuz hav hav ,Miyav bile kelime sayılır şimdilik normal.2 yaştan sonra değerlendirelim,biraz zorlayın herşeyi hemen anlamayın dedi.bakalım ben de beklemedeyim.ama şu başkasının çocuğuna yorum yapanlara aasssssla tahammül edemiyorum yahu size ne 😦 rahat olun lütfen elbet konuşacaklar 🙏🏼