Beren Dişçide ısım var hemde baya bı uzun napcam bılmıyorum emzirmeye zararı varmı kac saat sonra emzırmem gerkıyo bilgisi olan varmı acaba
Umut1 Beren ben operasyon geçirmiştim dişten dolayı dikiş filan atmışlardı 8 saat emzirme demişlerdi daha sonra sütümü sağıp dökmüştüm belki sizinkine daha kısa süre emzirme filan derler
Didemxy Beren 15 günluk bebeğim var dün kanal tedavisi yaptırdım ağrıya dayanamadım artık en az 4 saat emziremiyorsun ve ilk sütünü sağıp dökmen lazim.