Merhaba ben 24 yaşında yeni anne oldum. Ailemden uzak yaşıyorum, meme reddi yaşıyoruz uzun zamandır ben de çok stres yapıyordum. Bu süreçte yıprattım galiba kendimi. Annemde de var bu hastalık yüzümüz yanıyor sürekli acışıyor kuruluk hissi de var. Daha çok gencim böyle bir cilt hastalığı ile karşılaşmak beni ekstra üzüyor. Napmam lazım bilmiyorum doktora da gidecem ama bu hastalıktan kurtulmak mümkün mü? Çözüm öneriniz var mı?