Prenses1annesi 3 gün oldu aşıdan sonra ateşi geçmedi hala sürekli ağlıyor uyuyamıyor acile gittik boğazlarına baktılar bir şey yok dediler ama antibiyotik vermişler ona rağmen hâlâ yükseliyor ateşi lütfen bir buçuk yaş aşısı yaptıranlar sizin ateş kaç gün sürdü
Deryaktr Bizde de aynı sorun oldu canım bizde 3 gün ateşle uğraştık 38 buçuğa kadar çıkıyordu çok huysuzdu 🤷🏻♀️