Bebeğim galiba kolik uyanık olduğu zaman genelde ağlıyor Çığlık çığlığa rmziriyorum uyuyor gazını çıkarıyorum yerine yatırıyorum bazen 5-10 dk uyur kalkar başlar ağlamaya özelikle geceleri daha fazla oluyor sancısı var çaresizim o ağlıyor ben ağlıyorum acı çekmesine dayanamıyorum sizler bu süreçte neler yaptınız bebeğinizi nasıl sakinleştirdiniz tecrübelerinizi yazar mısınız