Poyrazin_annesii 20 gün önce yaptım canım çok temiz güzel bir hastahane yalnız içeri girdin mi sonuna kadar normal doğum yanlısılar kesinlikle zora düşünmeyene kadar sezeryanı unut canım ama ekibi harika çok güzel yönlendirme bilgi veriliyor ıkınma olsun sancı esnasında sana Yardım olsun gayet güler yüzlüydü beni doğurtan ekip biz özel odaya geçtik canım ayarlanabiliyo öncesinden odalar normalde iki kişilik çok rahat