Merhabalar; 2 aylık bebeğim var. Gece uykularımız gayet iyi 7-8 gibi uyuyor max 3 kez kalkarak sabah 6-7 arası uyanıyoruz.4. Hafta atağından beri gündüz uykumuz artık hiç yok. Kucaktayken uyuyor, dışarıda ve arabada uyuyor ancak yatağa koyduğum an uyanıyor ve herhangi bir iş yapamaz oldum artık. Karanlık oda, kundak vs her şeyi denedim. Çözümü olan ve yaşayn var mıdır?