bebislihayat_ Bebeğimin uykusu geldiğini anlıyorum, direkt yatağına götürüyorum; 5 dakika uyuyor sonra hemen geri kalkıyor. Uykusunda problem yok dalamıyor hiçbir şekilde. Ne yapmam gerekiyor, önerileriniz var mı?
Kbrdgn6 bebislihayat_ canım ben kaç gündür bu sorunu yaşıyorum aynı şekilde bir arkadaşım da öyle .atak haftası diyorlar yalnız değilsin
Lalalac Evet benimki de öyle. Çareyi yüzüstü uyutarak be beyaz gürültü açarak buluyorum. Gündüz kötü allahtan gece daha iyi
bebislihayat_ Lalalac evet ya gece uykularına çok şükür diyorum ben de.. ama gündüz asla bir düzen oturtamıyorum.