Hanımlar pazartesi kahverengi akıntım oldu. Heralde regl oldum dedim ama erken oldum yami. Neyse o gün başka gelmedi . Bugün oldu amahala kirmızi kan gelmedi. Ara ara kahverengi lekelenmem oldu. Ilk defa böyle bir şey oluyor. Sizce yerleşme olabilir mi ? Test yapsam çıkar mı ?