turnakusss Merhaba, kızım 4 aylık oldu daha yeni, huzursuzlanmalar, doya doya emmemeler, her 2 saatte bir emmek istemeler.. Acaba 4. ay böyle bir şey mi??? En güzeli tecrübelerden yararlanmak, yardımcı olursanız sevinirim💖
minikkiz_ turnakusss evet canım tam da öyle bişey 4.ay atağı. Benim kızım meme bile seçiyordu soku emmiyodu sağ tarafı istiyodu hep. Emerken en ufak rüzgara emmeyi bırakır başka taraflara bakıyodu. Bunun gibi birsürü şey algıları açılıp etrafı kesfetmeye başladıkları dönem. Ben korkmuştum memeyi bırakıcak bu gidişle diye ama hiç vazgecmedim emmek istemese cok zorlama 5 dakka sonra bi daha dene emmesi için. Ben öyle yapardım 10 aylık suan hala emiyor. Geçti o tripleri yani😀 merak etme geçici bir dönem o
Srpapatya turnakusss ben kızımin 4. Ayı çok zor geçmişti aşıların verdiği huzursuzluk atak ve kızımin böbrekleri de kum oluşmuş baya kötü bir aydi bizim için 😔