Pamuguummm bekleyen süt zararlı değil nerden uyduruyolar böyle şeyleri hayret ediyorum. Konu hakkında henüz bi deneyimim yok oğlum bir yaşında istediği süre kadar emzirmeyi düşünüyorum henüz uzagim bu konuya ama bildiğim bi konu varsa o da çocuklara karşı istikrarlı olmak. Bi karar veriyosak ailecek aynı fikirde olup ne olursa olsun o fikirde ısrar etmek gerekiyor ki hem çocuğun aklı karismasin hem de dediklerimizi ciddiye alabilsin. Şimdi kararinizdan dönerseniz ilerde tekrar bıraktırmak konusunda zorlanırsınız muhtemelen