gmzlgzl Sürekli tekrarlayan pişiğimiz var daha önce hiç pişik olmadı ama 1 bçuk yaşından sonra birşey çıktı pişik oluşu da muamma travazol hamezinc sudocrem kullandım geçip tekrr başladı https://imgyukle.com/i/Q4oniY
Ogulluana gmzlgzl bu pişik değil bence kabarcıklar var bir doktora görünün kullandığınız kremler daha da cogaltabilir
Kdm gmzlgzl foto görünmüyor yağların tarihi geçmez kullanabilirsiniz . Oğlumun poposu yara ve sivilce gibi kabarcıklar olduğunda her alt açmada sürdüm 2 güne geçmişti
Ogulluana gmzlgzl size istinaden söyledim pişik mi diye sormussunuz mantar ilacı olduğunu biliyorum sürekli yeniliyorsa detaylı incelenmeli buna da yine doktor karar verir