Elwing kızımın doktoru şişe bitene kadar kullan demişti. Biz sadece alerji için kullanmıştık gecen sene yaza girerken gözleri kaşınıyordu. Geniz akıntısı hastalklarda nasıl kullanılmalı bilemiyorum. Bir arkadaşımın oğlu alerjik bir bebek o devamlı kullanıyor.