Ebrusph_ kendi emip bırakıyorsa doyuyordur doymasa memenizde ağlardı veya çok uzun emerdi ağlayarak bırakırdı o yüzden doyuyordur benim oğlum da daha çok küçüktü doktor her memeyi 10 dk emmeli demişti ama oğlum bazen 10 bazen 3 dk emiyodu çok normal yani aslında siz yine kontrollerde kilo takibini yapın tabi