kizimveoglum34 benim oğlumda da kızımda da sarılık oldu 2 ay sürdü hemde 16-17 yatış oluyor canım hiç telaş etme sütün varsa bunu da sağarak anlarsın eğer emin değilsen bol bol emzir devamlı kontrol altında tut ben 3 gün de bir sonra 6 günde bir kan vermeye götürüyordum doktor çağırıyordu tabi benimki anne sütü sarılığıydı ikisinde de yaşadım yani hiç moralini bozma rahat ol stres yapma sütün azalmasın hiç bişeycik olmuyor bol bol besle hiç bir iş yapma sadece bebeğini besle geçer gider inşallah