Merhaba önceden uyurken korkup uyanıyordu ağlıyordu gece terörü diye geçiştirdim. Ama yineden başladı çalışıyorum da gece sanki bişey onun üstüne geliyormuş gibi ellerini açıp bağırıp ağlamaya başladı yani birinin bişey yaptığını da düşünmüyorum sizde böyle durum yaşayan var mı ?