Bebeğim 23 aylık. Çok gülerse, ağlarsa ve hareketliyken öksürük krizine giriyor. Müdahale etmezsem devamında da mutlaka kusuyor. Astım böyle bişey mi ? Hırıltılı solunum vs yok. Sadece dediğim şekilde öksürük var. Kovalambaç uzun soluklu oynayamayız mesela aşırı öksürür. Var mı böyle bişey yaşayan. Bu arada yeni olan bişey değil aylardır böyle doktorlar net bir şey demiyor bununla ilgili.