Selam kızlar başlıkta yazdığım gibi
2 aylık bebeğim var , doğdu ikinci veya üçüncu hafta başladı bu ağlamalar yani karnı tok alti temiz gazını çıkarıyoruz ama özellikle bazı günler çatlıyor ağlamaktan çatlıyor bildiğiniz yani sebepsiz Dicem sanmıyorum , doktora da götürdük çok ağlıyor diye gaz dedi anason içiyorum rezene içiyorum kimyon içiyorum , doktor metsil yazdı şurup kullanıyorum kabız yapıyor , arada veriyorum biz relactaz aldık sanki onunda faydası olmadı Allah aşkına bildiğiniz bişey yokmu herşeyi yapmaya hazırım yeterki ağlamasın , tamam yenidoğan ağlar diceksinz ama çok ağlıyor çok