2 aylık bebeğim kakasını 2-3 günde bir yapıyor. Sadece anne sütü alıyor, kıvamı normal dedi doktorumuz. Sarı ve cıvık. Ama yaparken çok zorlanıyor resmen haykırarak ağlıyor.. Zaten gazlı bir bebek üstüne bir de bu yaparken zorlanma eklendi.. bunun bir çözümü var mıdır?