Arkadaşlar merhabalar kızım 60 günlük gaz kolik çok ağlıyor dayanamıyorum ağlamasına masaj yapıyorum ne yaptıysam yok çıkmıyor bı türlü gaz damlaları işe yaramadı biogaiga samp simplex kullandım ama yok hep ağlıyor o ağlıyor ben ağlıyorum gözlerimin içine bakıyor resmen kurtar diye elimden bişey gelmiyor hep el kol hareketli kendini uyandırıyor dün gece yorgun düştüm bende uyuyakalmisim kendini açmış eli yüzü ayağı buz gibiydi ne kadar öyle kaldı bilmiyorum sanırım onun için bugün ağlamaktan helak oldu kolik anneleri neler yapıyorsunuz ne iyi geliyor bebeklerinize sancı geldiği zaman nasıl davranıyorsunuz yardım edin çok üzülüyorum 😢