Baturun-annesi aslımda evde bir hayvan olması çocuk için iyi birşey. Hatta bizim doktor, alabiliyorsanız kesi köpek alın eve bağışıklığı güçleniyor çocuğun demişti daha kızım 2 aylıkken. Alamıyorsanız da kedi köpeği olan bir komşunuza bir bez verin hayvan onun üzerinde tepinsin yuvarlansın, sonra onu bebeğin beşiğine asın demişti. Son araştırmalarda evcil hayvanın çocukların bağışıklığını güçlendirdiğini söylüyorlar hep. Ama tabii bakım konusunu bilemiyorum. Ben iki çocukla cesaret edemedim.