Aynelzehra123 Arkadaşlar benim bebiş premature dogdu ama şuan 1 yaşinda emekleme yok yerde sürünerek gidiyor yattigi yerden kafasini kaldirip oturur pozisyona geçebiliyor sizce ne zaman emekler ya da ne zaman adim atmaya başlar?
Rumeysaerva Aynelzehra123 benimki de prematüre değil ama 11 ay 7 günlük emekliyor koltuklardan tutup yürüyor kısa süreli kendi basına duruyor bende merak ediyorum ne zaman yürüyecek artık diye
Aynelzehra123 Rumeysaerva benim bir arkadasimin bebisi de vardi 1 bucuk yasinda yurumuştu muhtemelen birden bire yuruyecekler her cocugun gelisimi farkli