Merhaba kızlar oğlum üç yaşına girdi bezi bırakmak düşüncesiyle dün başladık ancak dünden beri asla tuvalete yapmıyor tuvalete oturmak istemiyor kendine özel çocuk klozeti var oturuyor ona ama yapmıyor dünden beri devamlı üstünü başını değiştiriyorum bu problem değil değiştiririm ancak bu normal mi onu bilmiyorum tabiki bir anda alışsın bir günde öğrensin demedim bu bir süreç daha tutmayı tabiki bilmiyor ama inat yapar gibi tuvaletren çıktığımız an altına yapıyor asla kızma bağırma bir şey yok ters teper travma yaratır diye tamam annecim olsun olabilir yetişememişsindir bir dahakine tuvalete yaparsın diyorum tamam diyor ama herkes mi bunları yaşıyor ilk günden bunu merak ettim