İki ayak baş parmağımda tırnak batması sonrası iltihap ve morarma var. Çorap dahi giyemiyorum. Aile Doktor Cafeks antibiyotik yazdı kullanıyorum mecbur ama emziryorum bebeğimin de sanki iki gündür çok karnı ağrıyor gibi. Antibiyotik dokunmuş olabilir mi içmesem mi ama parmağı kaybedeceğim neredeyse