Dün bir ay aşısını oldu bebeğim. Normalde günde üç defa kakasını yapardı ama dün aşıdan sonra bugün ikindi vaktinde iki defa kokulu ishal yaptı. Yaşayan var mı normal mi? Şimdilik ateşi yok gibi ya da ben mi iyi ölçemedim bilmiyorum. İlk bebeğim çok tecrübesizim.