Kızlr iyi bayramlar öncelikle 15 aylık oğlum var. Yabancıları yani akrabamda olsa az gördüğü yada hiç görmediği kişileri ilk kez gördüğünde için için ağlıyo sonra açılıyo. Birde ona kule yapmayı öğrettim şimdi ne görse kule yapmak istiyor. Birde fişi prize takmaya felan çalışır. Bugün ananeme gittik bayram ziyaretine orda dayılarım felan vardı orda da için için ağladı sonra alıştı. Gitmiş ananemin banyoda araba Yıkama fırçaları olur ya onu bulmuş onla oynadı.
Normal değil mi bu davranışlar