Gulra antibiyotik niye verdi ki? Eğer bakteriyel enfeksiyon yoksa faydadan çok zararı olur antibiyotiğin. Hem mevsim geçişi şu an cocuklar daha hızlı hasta oluyor, hem de alerji dönemi. En azından antibiyotiğe başlamadan önce güvendiğiniz bir doktora gitseniz daha iyi olur sanki. Çok geçmiş olsun. Geniz akintisi varsa o da iştahsızlık yapar çok. Benim oğlum alerjik bir bebek olduğu için her şeyin sebebi o akıntı oluyor, akıntıyı alerji ilaciyla kesince kalan hepsi kesiliyor. Bilmeyen doktor akıntıyı hastalıktan ötürü sanıp başka ilaç verince bir işe yaramıyor. Kendi doktorumuza randevu alamadığımız acil durumlarda antibiyotik falan yazılınca kendi doktorumuza danışmadan kullanmıyorum. Dört kere farklı farklı doktorlar antibiyotik önerdi, sadece bir kere kullandık.