İyi akşamlar tatlış anneler oğlum 4 aylık bu aya kadar benim iki göğsümde süt oluşumu iyiydi geçen hafta bir gece sol koluma ağrı vurdu aşırı o günden sonra sol göğsümde süt üretimi çok çok az bazı günler hiç olmuyor acaba sütüm kesiliyor mu Başına böyle olay gelen var mı ne yapmalıyım 😱