Umaysukusunannesi evet tamamen aynı durumdayız, bazen gazdan dolayı ağlayıp uyanıyor ıkına ıkına, yanıma alıyorum elleri ayaklarını gevşetiyorum biraz rahatlıyor, bacaklarını hareket felan ettiriyorum, bazen ne kadar sırtını pat pat yapsam da çıkmıyor