Merhaba banımlar bişey danışmak istiyorum size eşim otel ayırttırmış 8 saatlik yol kızım 2 yaşında sorun yaşar mıyım sizce ya çok kararsızım bırakmak hiç istemiyorum ama kızım açısından da düşünüyorum düzeni bozulur mu yol uzun rahatsız olur mu gibi var mı benim gibi olan tecrübe yaşayan fikrinize ihtiyacım var 🙏