Arkadaşlar bebeğimin boyu biraz uzun olduğu için kıyafetler elimde kaldı. Daha doğrusu bebeğim ilk 1 ay hastahanede yattığı için kıyafet giymedi eve geldiğindede olmadı bazı kıyafetleri ve zıbınları. İhtiyacı olan varsa çok çok uyguna toplu bi şekilde vermek istiyorum. Bazılarını bir veya 2 defa giydi bazılarını hiç giymedi. Ve şapka da var elimde isteyen olursa yazsın