Merhaba canım anneler iyi bayramlar♥️ 4 aylık bebeğim var anne sütü alıyor kan damlasına baslamıştık bebeğim kabız oldu dün sabah yaptı birdaha yapmadı normalde 4.5 kere yapardı gazlı bebek sürekli ıkınıyor aşırı huzursuz bebe çayı verdim zeytin yağ katıp ama bana mısın demiyor öneriniz var mı🥺