Elizmerve Selamlar herkese, kızım 2 yaşında. Dışarıdaysak ya da herhangi bir insan varsa evde asla öğlen uykusu yapmıyor. Onun dışında evde tek başımıza isek en az 2 saat uyuyor. Böyle bir surum yaşayan var mı? Geçici midir acaba ya da ne yapmalıyız
Birkucukeylulmeselesi Elizmerve bizimkide 3 yaşında ve aylardır uykuda sorunlu yatmak istemiyor sonra saat 3-4-5-6-7 olur o saatlerde uyur saçma sapan uzunda uyur bide sonra gece yatmaz berbat bir düzene girdik şimdi yine 3 te uyudu hala uyuyor hatta bazı günler hiç uyumuyor bir ara bırakacak gündüz uykusunu dedim ama bırakmadı da
Elizmerve Birkucukeylulmeselesi aynen bizimde uyudumu 2-3saat ıyıyor hatta hep ağlayarak uyanıyor daha fazla uyumak istediği için. Uyku bırakacaklarını sanmıyorum daha çok erken ama bilemedimki. Arkadaşlarmzla dışarı çıkıyoruz onlarınki çevre vs demeden uyuyor bizimki asla 🙅♀️ her çocuk farklı tabi ama bir süre sonra sinir bozuluyor insanın 😞
Birkucukeylulmeselesi Elizmerve valla aynı ağlayarak uyanıyor ve evet dışarıda biri geldiğinde hiç uyumaz diyorum ya evdeyiz normalo günlerde bile zorla uyuturum uyumaz bırakırım uyumaz ya geç saatte yatar ya hiç yatmaz hayırlısı valla kardeşi de hiç uyumaz uykusuzluk psikolojimi bozdu benim artık