123PrensAnnesi123 İlk once hayırlı bayramlar 🌸❤️ kim nerde hangi lojmanda kaliyor evlerin icleri nasıl ucreti ne kadar ?
limonkolonyasi 123PrensAnnesi123 ordunun bir ilcesinde lojmandayiz 2+1 gayet oturulabilir durumda kira maaştan düşüyor net bilmiyorum elektrik su bize aitt
Gamzelim123 123PrensAnnesi123 Diyarbakır da askeri lojmanda kaliyoduk. 2+1 çok güzel oturulabilir ve depreme dayanıklı’'‘6 subatt depreminde cevre binalar yikilmis ama lojman hasar almamış’ elektrik su bize aitti. Kira ne kadar hiç bilmiyorum eşim hiç demedi. Şu kadar ödedim diye.
limonkolonyasi 123PrensAnnesi123 bin TL vardir boşluk durumunu bilemiyorum ama tayin dönemi illaki gelenler gidenler olur