pnr60_ doktorumuz bize 4 kez 5 damla ver demişti. Yetmezse 10 damlaya çıkarırsın dedi. Çok zor durumlarda günde 6 kez 15 damla maksimum verebilirsin demişti. Beşer damla şeklinde arttırılıyor dedi ama ben ihtiyaç durumuna göre beş damla da verdim on damla da. Öyle maksimum dediği doza gelecek kadar hiç kullanmadım. Gaz damlasının yanında kiraz çekirdeği yastığı da kullanırsan zaten o dozaja gerek olmuyor ve çok da rahat oluyor