Kahvelianneee 3 gündür ceviz veriyorum 8 aylık bebeğim 2 gündür yüzü böyle oldu ama vücudunda birşey yok. Doktora gideceğiz ama merak ettim sizce nedir? İsilik mi alerji mi veya başka bir şey mi?
Sibelmuc Kahvelianneee Alerji olmuş oğlumda da besin alerjisi tıpatıp böyle olmuştu. Üç dört gün içinde kayboldu.Şimdiden Geçmiş olsun minnoşa 🌸
Kahvelianneee Mihrimahveannesi ama mama ve püre tariflerinde yazıyor🤷🏻♀️1 taneyi ince rendeleyip veriyordum
ZH3418 Sibelmuc merhaba baya olmuş yazalı ama nokta nokta kızımda oluyo isilik gibi değik yani alerji testi verdik kan sonuc bekliyoruz ama sizin nasılsı? 11 aylık benim kızım sizin durumunuz nasıldı
Sibelmuc ZH3418 Merhaba Bütün vücudu bi anda kıpkırmızı olmuştu.Üç gün içinde kayboldu kendiliğinden bişey sürmedim. Resimdekinin aynısı tüm vücutta
ZH3418 Sibelmuc teşekkür ederim dönüşünüz için isilik gibi mi oluyo acaba yoksa yüzeysel sadce kırmızılık öı ele gelen minik bişey varmı